Budowanie marki
- Skuteczność sprzedażowa nieprzerwalnie łączy się ze strategią budowania marki naszej firmy. Trendy marketingowe, skuteczność i zapamiętywalność reklamy. Wzbudzanie zaufania, budowanie stałych relacji, profesjonalizm i aspekty wizualne – to właśnie sprawa, że marka staje się bardziej rozpoznawalna. Jak osiągnąć sukces i sprawić, aby Twoja marka zawsze pozostawała marką pierwszego wyboru? Jak skutecznie wzbudzić zainteresowanie i je utrzymać?
Na te i wiele innych pytań odpowie nasze szkolenie!
Program szkolenia:
Budowanie marki aspekty ogólne
- Strategie budowania marki
- Chwyty marketingowe
- Jak pozytywnie zapaść w pamięć odbiorców?
- Psychologia reklamy
Innowacyjność w budowaniu marki
- Indywidualny pomysł
- Nowe media
- Psychologia barw
- Budowanie relacji
- Strategiczne rozwiązania marketingowe
- Chwyty marketingowe
- Autoreklama
Cykl rozwoju marki
- Proces rozwoju
- Planowanie etapów
- Kontrola rezultatów
- Korygowanie ustaleń (elastyczność)
Konkurencja
- Badanie rynku
- Oznaczenie profilu
- Pozyskiwanie klientów konkurencji
- Ofertowanie
- Pozytywna marka
Sytuacje trudne
- Zmiana strategii
- Zmiana profilu
- Walka z czasem
- Techniki złagodzenia wizerunku
- Autoprezentacja
Metody szkoleniowe:
- Szkolenie to specjalistyczny instruktaż wskazujący na metody, które usprawniają system pracy. Szkolenie łączy w sobie zdobycie wiedzy teoretycznej, a także wiedzy praktycznej. Szkolenie pozwala uczestnikom na weryfikacje przydatności zdobytych informacji poprzez liczne ćwiczenia grupowe. Szkolenie przyjmuje formę warsztatów, aby każdy uczestnik mógł jego treść dostosować do swoich potrzeb. Analiza potrzeb wszystkich uczestników tworzy szkolenie spersonalizowane poruszające tematykę, która dla uczestników stanie się najbardziej istotna.
2 dniowe szkolenie, 16 h