Efektywna Asystentka/Sekretarka
- Najważniejszą i zarazem najlepszą wizytówką każdej firmy jest jej obsługa. Kontrahenci oraz klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Sekretariat to miejsce, które powinno łączyć w sobie profesjonalizm, funkcjonalność oraz kreatywność. Szkolenie „Efektywna Asystentka/Sekretarka” poprawi funkcjonalność sekretariatu, udoskonali przepływ informacji oraz wzmocni jego funkcję reprezentacyjną. Zainwestuj w profesjonalizm!
Miejsce i rola sekretariatu w strukturach firmy
- Rola reprezentacyjna
- Rola informacyjna
- Rola administracyjna
- Organizacja pracy sekretariatu
Aspekt komunikacji w pracy sekretariatu
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Umiejętność aktywnego słuchania
- Skuteczne przekazywanie informacji
- Komunikacja pisemna
- Kształtowanie kultury obsługi klienta
- Prowadzenie rozmów przez telefon
- Rola asertywności w pracy sekretarki
- Porozumiewanie się z trudnymi klientami
Zarządzanie czasem
- Podstawowe sposoby ustalania priorytetów
- Bariery w efektywnym wykorzystaniu czasu
- Działanie pod presją czasu
- Organizacja czasu pracy szefa
Savoir vivre w pracy sekretariatu
- Autoprezentacja i „dress code” sekretarki
- Etykieta biznesowa
- Organizacja spotkań biznesowych
- Goście w firmie
- Dobre obyczaje
- Korespondencja
Metody szkoleniowe:
- Szkolenie to specjalistyczny instruktaż wskazujący na metody, które usprawniają system pracy. Szkolenie łączy w sobie zdobycie wiedzy teoretycznej, a także wiedzy praktycznej. Szkolenie pozwala uczestnikom na weryfikacje przydatności zdobytych informacji poprzez liczne ćwiczenia grupowe. Szkolenie przyjmuje formę warsztatów, aby każdy uczestnik mógł jego treść dostosować do swoich potrzeb. Analiza potrzeb wszystkich uczestników tworzy szkolenie spersonalizowane poruszające tematykę, która dla uczestników stanie się najbardziej istotna.
1 dzień szkolenia, 8 godzin