Marketing i reklama
- Profesjonalizm w relacjach biznesowych to podstawa sukcesu. Pozyskiwanie nowych klientów i wzbudzanie zainteresowania marką to niezbędne elementy pracy, każdego zespołu marketingowego. Techniki efektywnej sprzedaży, triki marketingowe oraz wywieranie wpływu na konsumenta – poszerzaj swoje umiejętności razem z nami!
Budowanie marki
- Profesjonalizm
- Rozpoznawalność
Klient
- Diagnoza potrzeb
- Wzbudzanie potrzeb
- Analiza transakcyjna
- Inteligencja emocjonalna
- Komunikacja
- Zbijanie obiekcji
- Obiekcje cenowe
Strategie marketingowe
- Nowe media
- Formy marketingowe
- Pozyskiwanie klientów
Sytuacje trudne
- Zastrzeżenia i krytyka
- Trening zachowań asertywnych
- Style wywierania wpływu
Psychologia reklamy
- Triki reklamowe
- Socjologiczne aspekty reklam
- Grupy odbiorcze
- Wywieranie wpływu
- Odbiór bodźców wizualnych
- Kluczowe sformułowania
- Systemy sprzedażowe
Metody szkoleniowe:
- Szkolenie to specjalistyczny instruktaż wskazujący na metody, które usprawniają system pracy. Szkolenie łączy w sobie zdobycie wiedzy teoretycznej, a także wiedzy praktycznej. Szkolenie pozwala uczestnikom na weryfikacje przydatności zdobytych informacji poprzez liczne ćwiczenia grupowe. Szkolenie przyjmuje formę warsztatów, aby każdy uczestnik mógł jego treść dostosować do swoich potrzeb. Analiza potrzeb wszystkich uczestników tworzy szkolenie spersonalizowane poruszające tematykę, która dla uczestników stanie się najbardziej istotna.
2 dniowe szkolenie, 16 h