Nowoczesny menadżer + coaching
- Menadżer to osoba, która odrywa kluczową rolę w rozwoju firmy. To właśnie na jej barakach spoczywa odpowiedzialność za realizacje wyznaczonych celów. Realizacja obowiązków menadżera wiążę się przede wszystkim z nadzorem i kontrolom postępów ale także z komunikacją i współpracą zespołową. Zapisz się na szkolenie i poznaj techniki, które zmotywują Ciebie i Twój zespół do działania. Zostań mistrzem zarządzania!
Program szkolenia:
Praca menadżera
- Autoanaliza potrzeb
- Analiza specyfiki zespołu
- Techniki zarządzania zespołem
- Motywowanie zespołu
- Etapy rozwoju pracowników
- Planowanie rozwoju
- Kontrola i nadzór
- Innowacyjne rozwiązania
Styl zarządzania
- Budowanie osobistej wiarygodności
- Budowanie autorytetu
- Inteligencja emocjonalna
- Style zarządzania
- Poziomy komunikacji
- Kultury organizacyjne
- Techniki kreatywnego myślenia
- Cele rozwojowe
Coachinng w pracy menadżera
- Formułowanie pytań
- Umiejętność słuchania
- Parafrazowanie i podsumowania
- Nagrody
- Zachowania empatyczne
- Zmiana perspektyw
- Wywoływanie zachowań pożądanych
Metody szkoleniowe:
- Szkolenie to specjalistyczny instruktaż wskazujący na metody, które usprawniają system pracy. Szkolenie łączy w sobie zdobycie wiedzy teoretycznej, a także wiedzy praktycznej. Szkolenie pozwala uczestnikom na weryfikacje przydatności zdobytych informacji poprzez liczne ćwiczenia grupowe. Szkolenie przyjmuje formę warsztatów, aby każdy uczestnik mógł jego treść dostosować do swoich potrzeb. Analiza potrzeb wszystkich uczestników tworzy szkolenie spersonalizowane poruszające tematykę, która dla uczestników stanie się najbardziej istotna.
2 dni szkolenia, 16 godzin