Savoir-vivre w biznesie
- Spotkania biznesowe, delegacja, rozmowa sprzedażowa, wizyta w firmie klienta, lub codzienna obsługa biura – te i wiele innych aspektów towarzyszących nam w życiu biznesowym niejednokrotnie napawa nas niepokojem. Jak odpowiednio się zachować, kiedy wstać, kiedy przepuścić kogoś w drzwiach z pozoru prozaiczne czynności powodują, że w pewnych sytuacjach czujemy się nieswojo. Kultura osobista, dobra komunikacja i kontrola zachowań stanowią klucz do sukcesu w budowaniu osobistej marki własnego JA.
Program szkolenia:
Etykieta w biznesie
- Bariery komunikacyjne
- Kultura osobista
- Zasada pierwszeństwa
- Zasada uprzejmości
Korespondencja i kontakt telefoniczny
- Listy
- Pisma urzędowe
- Poczta elektroniczna
- Rozmowy przychodzące i wychodzące
- Sytuacje trudne
Kreowanie własnego wizerunku
- Mowa ciała
- Rozmowy indywidualne
- Przemówienia
- Język oficjalny
- Dress code
- Kontrola emocji
- Walka ze stresem
- Relacje z klientami
Formy spotkań biznesowych
- Elastyczność zachowań
- Spotkania oficjalne
- Spotkania nieoficjalne
- Hierarchia
- Wizytówki
- Zachowania pożądane
- Wzbudzanie zaufania
Ćwiczenia
Metody szkoleniowe:
- Szkolenie to specjalistyczny instruktaż wskazujący na metody, które usprawniają system pracy. Szkolenie łączy w sobie zdobycie wiedzy teoretycznej, a także wiedzy praktycznej. Szkolenie pozwala uczestnikom na weryfikacje przydatności zdobytych informacji poprzez liczne ćwiczenia grupowe. Szkolenie przyjmuje formę warsztatów, aby każdy uczestnik mógł jego treść dostosować do swoich potrzeb. Analiza potrzeb wszystkich uczestników tworzy szkolenie spersonalizowane poruszające tematykę, która dla uczestników stanie się najbardziej istotna.
1 dniowe szkolenie, 8h